Thursday 11 August 2011

Sumpah BENCI!!

Pelik-pelik je perasaan ni...entah la rasa macam menyampah dengan orang pun ada..
eh aku rasa tak ada life la dekat sini. hari-hari buat benda yang sama..
em dah 3 bulan dekat sini still tak dapat kawan yang satu kepala...
hidup aku hanya bergantung pada ashrin... nasib ashrin ada dengan aku..
aku masih perlu cari kawan yang betol-betol satu kepala dengan aku...
memang aku agak cerewet dalam nak pilih-pilih kawan ni.. tapi dekat sini lain la..
tak macam dulu...em.. dulu aku ada annies aku ada diana aku ada tya,. aku hppy..
but now...ee..benci nya... benci ada rasa macam nie... em..3 tahun je ok..
come on....yaya boleh... tak lama pun 3 tahun to....
cuba hadapi dengan senyuman... cuba ok yaya... cuba dan terus mencuba...
semoga mampu untuk bertahan dalam jangka masa 3 tahun ini...
mungkin baru lagi dekat sini.. yaya masih tidak serasi dengan keadaan disini..
MAYBE LA.... em..

No comments:

Post a Comment