Saturday 20 August 2011

Ada yang terbaik dengan apa yang jadi

ya allah..pagi2 nie dah satu dugaan yang besar kau turun kan...
ye..mungkin ada baik nya dengan apa yang jadi.... aku akan cuba hadapi dengan 
tenang...kepada si dia.. aku betol2 mintak maaf...dengan ape kesalahan yang aku lakukan..
tapi sumpah sayang aku tak penah hilang untuk kau....mungkin aku bukan jodoh untuk kau..
walaupun itu yang aku mahu kan..kau banyk mengajar aku erti hidup...
semoga tuhan dapat kuat kan aku...aku tak kan pernah lupa setiap kata2, perbuatan...
segala kita bersama...tapi andai dengan cara ini adalah yang terbaik untuk kita..
aku akn cuba menerima walaupun payah... aku akan jadi kan segala apa dengan kau..adalah
satu kenangan yang terindah....menagis dalam hati aku ini hanya tuhan saaja yang tahu bertapa payah 
nye untuk aku menerima segala ini..tapi salah aku juga...bodo!!!! em...
dah la..benda yang lepas jgn di kenang...terus kan hidup....
segala saat2 manis..aku aku simpan dalam ingatan....
aku benar2 mintak maaf..segala perbuatan salah aku.....
halal kan makan minum selama aku bersama kau...
kau ada lah yang terbaik yang penah aku miliki......
;)

khas untuk kau..wahai yang tersayang

aku tak kan penah lupa saat kte mula berkenalan...

No comments:

Post a Comment